Raspored funkcionalnih proba sistema daljinskog grejanja

BEOGRAD, 26. septembar 2016. – Javno komunalno preduzeće „Beogradske elektrane“, shodno Odluci o snabdevanju toplotnom energijom u gradu Beogradu (član 35) obaviće funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja, od ponedeljka, 3. oktobra do petka, 7. oktobra 2016. godine.

Funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja podrazumevaju proveru rada toplotnih izvora – toplana i kotlarnica, a uporedo će biti proverena i ispravnost toplovodne mreže i toplotnih predajnih stanica. Prema potrebi, biće proverena funkcionalnost pojedinih kućnih grejnih instalacija kako bi sistem daljinskog grejanja bio što spremniji za grejnu sezonu koja zvanično počinje 15. oktobra 2016. godine.

Funkcionalne probe toplotnih izvora, distributivne mreže i predajnih stanica biće obavljene prema sledećem rasporedu:

- 3. oktobar 2016. – Toplane: „Zemun“, „Medaković” i „Dunav”.
Kotlarnice: „Vrtlarska“, „Makedonska“, GAK „Narodni front”, „Luka Beograd“, „Koste Glavinića 9“, „Stjepana Filipovića 30a“, „Ljutice Bogdana 2“ i „Fabrisova 10“.

- 4. oktobar 2016. – Toplane: „Novi Beograd”, „Voždovac” i „Borča”.
Kotlarnice: „Husinskih rudara 31a“, „Salvadora Aljendea 18“, „Braće Marić 3-7“, „Mirijevski bulevar 2a“, „Nade Naumović 1“ i DZ „Braće Jerković”.

- 5. oktobar 2016. – Toplane: „Cerak”, „Mirijevo” i „Višnjička banja”.
Kotlarnice: KBC “Zvezdara“ (Preševska 31, Dimitrija Tucovića 161), „Uralska 11“, „Uralska 36“, „Maljenska 3“, „Marijane Gregoran 69“ i „Drenovačka 11“,

- 6. oktobar 2016. – Toplane: „Miljakovac” i „Batajnica”.
Kotlarnice: Institut „Majka i dete”, KBC „Bežanijska kosa”, „Resnik“, „Sremčica“, „Železnik“ i „Barajevo“.

- 7. oktobar 2016. – Toplane: „Konjarnik”, „Banovo brdo” i „Mladenovac”.
Kotlarnice: „Janka Veselinovića“, „Uprava prihoda“, „Senjak 1“ (Simićeva), „Senjak 2“ (Bulevar vojvode Mišića 37-39), „Senjak 3“ (Bulevar vojvode Mišića 39a), „Šeher“ (Andre Nikolića 3) i „Bulevar vojvode Mišića 11-31“.

Ističemo još jednom da su funkcionalne probe samo priprema za početak grejne sezone, i pod njima se podrazumeva provera rada sistema, a ne i zagrevanje stambenog i poslovnog prostora. „Beogradske elektrane“ zato apeluju na korisnike da tokom funkcionalnih proba ne upućuju reklamacije Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija ukoliko im radijatori nisu topli.

Korisnici sistema daljinskog grejanja prvenstveno bi trebali da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija i ukoliko primete curenje vode iz instalacija kvar treba da prijave Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100 ili 0800-111-201 (besplatan poziv).