На услузи грађанима : Баста и извршни директори у улози оператера

Раде Баста, директор ЈКП „Београдске електране“, данас 13. октобра, на велико изненађење корисника, јављао се на позиве грађана који пријављују рекламације Диспечерском центру. У овој акцији директору Басти придружило се и пет извршних директора. Они су са Београђанима разговарали о разлозима јављања, о задовољству услугама које предузеће пружа, као и о њиховом мишљењу о могућностима унапређења пословања. Овом приликом директори су и пријављивали рекламације корисника и упућивали налоге екипама на терену како би евентуални недостаци били отклоњени у што краћем року.

-Ову идеју сам планирао да спроведем у дело на званичном почетку грејне сезоне, али због притиска јавности то чиним сада, док још трају топле пробе. Желео сам да се уверим да сви корисници који имају било какав проблем у вези са грејањем, могу увек да добију оператере и да пријаве рекламацију. Наши корисници морају да знају да смо мој тим и ја, као и сви запослени у предузећу сервис грађана, да имамо заједничке интересе и да на овај начин осете нашу бригу и пажњу, истиче Баста.