Апел суграђанима да не дају новац лажним мајсторима предузећа

Поводом вести о хапшењу лица за које се сумња да се лажно представљало као радник „Београдских електрана” и тиме материјално оштетило бројне кориснике услуга, још једном апелујемо на суграђане да буду опрезни. „Београдске електране“ упозоравају да корисници система даљинског грејања никоме ко се представља као запослени не треба да дају новац за наводне поправке инсталација или уградњу опреме, јер екипе „Београдских електрана” не узимају новац од грађана на лицу места.

Теренске екипе „Београдских електрана” задужене за отклањање кварова на мрежи за испоруку топлотне енергије, поседују службене легитимације које су корисницима доступне на увид у случају да они искажу сумњу у веродостојност лица које је дошло да пружи услугу.

У највећем броју случајева екипе „Београдских електрана” излазе на терен по пријави рекламације Диспечерском центру на бројеве телефона 011/209-3100 (цурење на инсталацијама) и 011/209-3011 (рекламације на квалитет грејања). У случају да се догоди да неко од надлежних за одржавање инсталација за проток топлотне енергије дође у контролу, обавезно треба тражити службену легитимацију и не плаћати услугу на лицу места. Сва плаћања за пружене услуге, како правним тако и физичким лицима, „Београдске електране” врше званичним путем, преко банкарских рачуна.

Београд,
19. јануар 2011.